zondag 31 januari 2016

Lap zeg! Deel 2.

Lap zeg! Maak dat mee! Tijdens het Pinteresten een paar weken weken geleden, maakte ik mij de bedenking dat ik beter mijn tijd zou besteden aan het uitvoeren van al die ideeën, in plaats van uren te zitten/liggen/hangen pinnen. Een leuk idee voor mijn blog, toch? Elke week iets maken en daar dan een blogje over schrijven, wat een plan!
Sommige mensen zijn echter iets efficiënter in het uitvoeren van plannen, nietwaar Liesellove? Daar werd ik fijntjes op gewezen door mijn geliefde blogcollega Ruth. De prijs voor geniaalste plan ooit zal ik ook deze week niet in ontvangst mogen nemen, maar ik heb mij er al over gezet, geen zorgen.

Een beetje groepsdruk kan geen kwaad, dus allen: join the pin it & make it club van Liesellove. Alle info vind je hier.

Opgepast: steber-alert!! Omdat wij volgende week niet thuis zijn, begin ik met 2 projecten ineens!

Geheel in het teken van mijn koopstop (diegene die je met een korrel zout mag nemen, ja die!), maakte ik met oude handdoeken en restjes katoen wasbare billendoekjes voor Baby.


En omdat ik nieuwe stofjes kopen alleen aan mijzelf kan verantwoorden als mijn huidige voorraad een beetje geslonken is, maakte ik ook nog een babydeken. Het kind zou wel eens koud kunnen lijden, dat willen we niet op ons geweten, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten